~~aKu~~

Hari ini 10 haribulan,,,,sedar tak sedar dah 5 bulan tapi aku rasa macam baru jer peristiwa itu,,ermmm,,apa yg aku rasa sekarang nih eh,,susah nak aku gambarkan,,tapi yang pasti,,aku masih slalu ingat kat dia,,dan setiap kali aku ingat dia,,air mata aku akan mengalir,,aku pun tak faham dengan diri aku nih,,ntah lah,,kenapa susah sangat nak lupakan dia,,walau apa pun,,aku sekarang dah semakin kuat,, dan dapat terima semua yang berlaku dalam hidup aku adalah takdir yang telah tetapkan,,


Apa yang berlaku telah memberi aku pengajaran iaitu... jangan mudah jatuh sayang pada seseorang..jangan mudah menganggap bahawa dialah yang terbaik buat kita..dan jangan mudah sangat percaya pada seseorang,,dan yang paling penting,,jangan mudah sangat di buai perasaan setinggi langit kerana bila kita jatuh sakitnya tak tertanggung,,kita akan rasa semuanya hancur berkecai,,,sekarang aku kena lebih berhati2 dengan perasaan aku,,aku tak nak lagi memperbodohkan diri aku dan hanyut dibuai arus perasaan dan akhirnya kelemasan sendiri,,cukup lah apa yang telah aku lalui selama ini,,aku tak yakin aku boleh bangkit lagi seperti skarang sekiranya perkara sama berulang,,

Semua yang berlaku ke atas aku ada hikmahnya,,ermmm,,kalau semua ini tak berlaku,,mungkin aku masih terleka dibuai angan yang tak pernah wujud baginya,,kalau dia tak melukakan aku,,mungkin sampai skarang aku masih bermimpi,,berangan dan ntah apa2 lagi,,terima kasih atas kelukaan ini,,aku harus terima hakikat cinta datang dan pergi,,realitinya hidup harus diteruskan,,

3 ulasan:

13may

bunyik cam parah ajer....

btw, wish u all the best....

:)

Zura@Kak Long

ira

Kak long percaya ira boleh meneruskan hidup ira dgn lebih berjaya dan ceria. Memang pedih tapi masa akan mengubat kelukaan itu. Apabila sedih ingat apa yg telah dia lakukan ...sakitnya hati tu akan menyebabkan Ira boleh melupakan..InsyaAllah ..move on ok!!

Sunan_Jati

heheh...
wah...patah tumbuh hilang berganti...

sabola yer.. kalu bleh amsa sunyi cuba buat somethingla k..

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP