~~BZ + Demam~~

Dah berapa hari tak update blog aku nih,,,dah jadi macam rumah tinggal plak,,aku tk ada masa nak update,,banyak sangat keje sampai tak ada masa nak fikir untuk diri sendiri,,ni pun curi² waktu nak taip entri nih,,

aku demam,,,naper la di bulan² puasa nih aku demam,,dugaan,,,ini kah dugaan buat ku,,isk,,biler malam jer mula ler aku rasa sejuk,,kepala pening,,ubat dah nak habis tapi demam tak baik lagi,,tapi aku tetap berpuasa,,sayang nak tinggal poser,,

adushhh,,keje dah memanggil,,selamat berpuasa pada semua,,

wassalam

2 ulasan:

Zura@Kak Long

Ira...jaga diri ..jaga kesihatan. Makan ubat tau..kalau ubat habis, pi klinik lain pulak :)

13may

jaga diri...

selamat hari raya :)

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP