kami sayang ibu


Selamat hari ibu utk para ibu di seluruh malaysia,,tuk mak aku, tuk kakak aku,,tuk akak ipar aku,,dan tuk semua yg aku kenal.Utk kawan aku yg baru pertama kali celebrate hari ibu,,camano,,hepi tak jadi mak nih,,hehe.Dan tuk yg bakal jadi mak tuh,,selamat menyambut hari ibu gak ler yer,,:)

Sayangiler mak anda selagi masih ada,,hehehe,,syurga kan tletak kat tapak kaki ibu,,tuk mak aku,,kami sayang mak dan kami akan sll ingat pengorbanan mak kat kami,, IBU,,ENGKAULAH RATU HATI KAMI.
arinna : tgh fikir nk bg apa kat mak smpena hari ibu nih,,


2 ulasan:

Anonymous

salam...

dah abis pk nak bagi pe kat ibu rina ? :)

ira

manje -> dah bagi pun hadiah kat mak kite,,hehe

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP