~~Kena Tag~~

Aku kena tag ngan chivv,,huhuhu

♠ Post these rules before you give the facts.

♠ List 8 random facts about yourself.

♠ At the end of your post, choose (tag) 8 people and list their names(linking to them).

♠ Leave them a comment on their blog letting them know they’ve been tagged!

Aku cuba gak ler jawab tag tuh,,,

8 Things About Me

1) PENDIAM

Aku seorang yang pendiam,,maksudnya tuh tak banyak cakap ler,,lebih2 lagi pada orang yang baru kenal,,sya susah nak memulakan perbualan,,

2) SEDERHANA
Aku sorang yang sederhana dalam segala hal,,


3) MINAT BACA NOVEL CINTA MELAYU

Aku minat giler baca novel cinta melayu,,,hobi nombor 1 tuh,,

4) SUKA MANDI AIR LAUT

Aku suka mandi air laut,,bersesuaian ngan umah aku yg terletak kat kg air,,kalau aku rasa nak mandi,,aku terjun jer bawah umah aku,,hahaha

5) SUKA MENONTON DRAMA KOREA

Aku adalah salah sorang peminat drama korea,,,citer korea nih memang best dah tuh pulak hero dia hensem2,,,hehehe

6) RAPAT DENGAN EMAK

Antara 4 orang adik beradik,,aku paling rapat ngan emak aku,,aku manja ngan emak aku lebih manja dari adik aku yang bongsu,,aku selalu berkongsi masalah ngan mak aku,,

7) SUKA MEMASAK

Aku suka mencuba resipi baru terutamanya kuih muih dan kek,,tapi paling aku suka membuat kek,,ujung minggu kalau tak pegi mana2 aku akan buat kek untuk anak buah aku,,,

8) SUKAR MEMAAFKAN

Aku pun tak suka ngan perangai aku yang satu nih,,,bila org dah sakitkan hati aku,,susah aku nak maafkan orang tuh,,ntah ler,,

Itu jer la serba sedikit tentang diri aku,,hehehe

2 ulasan:

13may

wah! dah tukar template...hehhe...

nak mandi sungai..terjun bawah umah ajer????

wahahaha...bestnya...

buh la gambaq umah kat sini...hehhe

Zura@Kak Long

sukar memaafkan...sama laa kita ..huhuhu

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP