~~Tensen??~~



cakkKkk

dalam dua tiga hari nih aku rasa tensen yang teramat giler,,,huhuhu,,pernah tak korang rasa tensen yang teramat amat tensen,,,ekekeke,,kalau rasa tensen,,orang akan cakap,, apakah factor yang menyebabkan ketensenan itu berlaku,,¿¿

1. kerja yang berlambak kat opis dan bos plak nak cepat siap
2. terperangkap dalam kesesakan lalulintas
3. time tengah bulan,,tengah pokai,,hahhaa
4. jerawat tumbuh kat muka,,leh wat tensen gak nih,,,;p
5. boipren or gelpren majuk,,tensen mikir camana nak pujuk,,ekekee
6. dapat bos yg cerewet nak mampos,,,


itu jer la yang mampu aku fikirkan waqt masa ini,,yang lain tuh korang fakir ler sendiri,,ekekeke,,palotak aku dah tak mampu berfikir,,tahap ketensenan aku dah sampai kemuncak,,,aku nak blah dulu,,,jumpa lagi di lain siaran,,,ekekeke


3 ulasan:

Zura@Kak Long

Ira...at least ira mampu lagi ketawa ...nanti okeylah tensen tu ...Relaxx ..ahaks

iEn

err siaran ape lak lepas nie?? anyway happy merdeka! jgn tensi2 okek? :)

Anonymous

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your babyarinna.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP