Tanda-Tanda Angau

Sesiapa pernah jatuh cinta,,pasti setuju ngan apa yg aku nak kongsi nih,,hehehe,,Rasa jatuh cinta sukar digambarkan dengan kata2 dan ia amat indah di sulami perasaan warna-warni percintaan......

1. sukar melelapkan mata
-wajahnya terbayang2 di ruang mata....

2. sentiasa berdebar
-dengupan jantung sentiasa berdenyut kencang apabila bertembung dengannya.

3. ambil tahu
-kamu semakin berminat mengetahui tentang latar belakang dirinya.tekun mendengar setiap citer tentang dirinya...

4. resah gelisah
-hatimu sering dirundung kegelisahan bila si dia tidak kelihatan..

5. dihinggapi cemburu
-cemburu bila melihat si dia mesra dengan orang lain.ikutkan ati biar si dia berbual denganmu saja...

6. hobi terbaru,TERMENUNG
-fikiranmu melayang terbayangkan wajah pujaan mu itu...

7. dating
-ada saja alasan untukmu bertemu dengannya.
hujung minggu abis dengan kuar dating ajer

8. rindu
-rindu giler....

9. bergayut d telefon
-sehari tak dengar soranya bikin kmu sakit pale!hehehe

10. berubah cita rasa
kmu lebih gemar menghayati lagu2 cintan ...

11. memberi hadiah
-kalau dah suka tu sebijik banglo pun kamu sanggup nak bg!

12. awl ke tempat keje/skool
-kmu bersemangat untuk melangkah ke hari2 baru mu....semuanya kerana si dia!

13. lebih rajin
-prestasi kamu semakin meningkat,kreatif dan berfikiran positif

14. menjaga penampilan
-penampilan mu seiring dengan arus fesyen masa kini..tp tidak bermakna kmu perlu seksi..dari rambut hinggah kuku kakimu cantik mempesonakan!

15. defensif
-maknanya kmu melakukan pembelaan.
pantang diusik kamu pantas membela si dia!


arinna : huhuhu,,,no komen

9 ulasan:

~Cinta Milo Ais~

ooo..kalu gitu saya ni tak pernah jatuh cinta lagi la hahaha...

Neeza Shahril

ishhh.. betul sangat tu.. experience masa memuda dulu laaa.. hehehh..

13may

errr...kamu ada tak tanda2 tu pada aku????

hehhe hehhe

sultan

fakta: aku seorang yg cemburu banget... :D

Adry

Huhu... memang betul semua tu... hehehe... bestnya time bercinta... ahaks :)

Rashid

hmmm hmmmm hanya senyuman terukir bila kubaca coretan ini...

ira

cintamiloais -> sma ler kta tk pnah jatuh cinta,,hehehehe

kak neeza -> amboi kak,,tringat zaman bcinta dulu eh,,hehehe

13may -> bla lma tk menatap blog mu,,hatiku gelisah,,apakah tandanya itu,,hehehe

sultan -> sya pun sorang yg kuat cemburu,,;p

adry -> tgh bcinta ke nih,,hehehe

rashid -> senyum tuh sbb ingat pengalaman msa bcinta dulu kan

Anonymous

afhn mquct [URL=http://www.bigtits234.com]bigtits234[/URL] kmwljs q sn d moy

Anonymous

duwq qxfhf [URL=http://www.katesxxx.com]milfs[/URL] usgiid i iz z pxf

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP