adesss,,,,

adesss...fenin kepalaku

itu lah yang aku rasa skang ini,,,huahahh...dari pag itadi aku mengadap pC..smpai tGhari..sambung ke petang..dah berpinar² mata aku nih..akaun aku nih tK siap lagi..huwaaaa..di mana silapnya nih...adess...terpaksa juga ler rujuk bos,,ngeh³..aku yg silap rupernyer,,hahaha,,tp bkn kesilapan aku 100%..QS dari site opis yg lagi satu belum hantar report dia lagi,,huhuhu..aku pun terlupa pasal itu..tapi macam mana aku leh lupa eh??banyak sgt benda aku kena pikir kot..hehe..makasih bos..yuhuuuuuuuu..akhirnya siap gak akaun aku.

skg masa utk aku berpoya-poya kat internet,,huhuhu,,,adesss..tapi aku dah tak larat ngadap pc nih,,kepala aku tgh fenin lOl..ngeh³..aku nak LO dlu..aku nak balik umah,,nak mandi....nak tido,,huhuhu..aku dah terbayang² katil dah nih..


arinna: semoga indah lelap ku malam ini

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP