aku Ingin Sendiri

Kalau ada yG bertanya sekarang ini, apa benda yang paling ingin kamu lakukan ?,,My answer is "i'm just want to go out for a while, just be alone and i enjoy my live and then i can see how further the sun, how's beautiful the mountain and how precious my own life.."

Why just to be alone?,, aku ingin sendiri menikmati waktu seorang diri di tempat di mana tak ada seorang pun mengenali aku,,, aku ingin meluangkan waktu utk diri sendiri, aku ingin merelaksasikan diri tanpa ada siapapun yang mengenali ku datang menganggu,,

For another people..it must be unusual..Menikmati sesuatu bukankan jauh lebih bererti bersama dengan orang-orang yang kita kenali,,Maybe...But not now..not in my mind at this momentI just want to be alone..for a little while, just being me and just not to pretend to my own self and the most important is to hear my own heart...

arinna : banyak sgt perkara² yg tk diingini berlaku akhir² nih,,


7 ulasan:

shahril aley

kadang2 bersendirian itu lebih baik dari bersama insan lain. mungkin di sini kite ingin mencari erti hidup yg sebenar. mungkin arinna boleh gak pergi melancong secara beseorangan lebih2 lagi ke luar negara. melihat kehidupan org lain & mengkaji ape kelebihan & kekurangan kite ade selama ini.

Anonymous

salam

kite jgk nak bersendirian... layan jiwe lara... otak yang berserabut... mungkin masa yang baik untuk berehat seketika itu akan tiba... satu ari nati... :)

Neeza Shahril

Hanya dengan pergi ke tempat yang tiada siapa kenal kita, baru lah kita jadi diri kita yang sebenar. Tiada kepura-puraan... Manusia hidup banyak berpura2. Kadang2 terpaksa.. kadang2 dengan rela hati.. termasuklah akak juga...

arinna@ira

shahril-> makasih tuk komen,,wat masa nih lum ada msa lg nak melancong pg luar negara,,mgkn dlm wktu tdkat dlm negara jer

arinna@ira

manje -> betul tuh,,tggu masa dan ketika jer kan

arinna@ira

kak neeza-> ira pun kdg2 berpura2 krna tpksa,,kdr2 nk jga hati org,,hehe

iEn

hadapilah dengan sabar k? be strong gurl :)

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP