keje,,keje,,keje





adess,,keje,,keje--keje,,tk ada keje cari keje,,dah ada keje malas lak,,hehe,,nih ler manusia cam aku,,,hahaha




ari nih sabtu,,so aku keje half day,,sbnrnya bukan ada keje sgt pun ari sabtu nih,,tp kene gak turun,,boring tul,,dah tk ada keje nak wat,,apa lagi,,aku online ler,,jenguk² friendster,,myspace dan blog aku nih,,online ym,,borak ngan kengkawan yg senasib ngan aku,,hehe,,yg kene keje ari sabtu ler,,reply msg² kengkawan kt friendster dan myspace,,yuhuuuu,,tgk tuh,,betapa mudahnya hidup nih jka tau menghargainya,,hehe,,,kita enjoyyyyyy,,




moral kepada cerita mengarut aku nih,,jgn ler merasa sll tk gumbira,,setiap mslh ada penyelesaiannya,,nikmati ler hidup dgn sebaik mungkin,,hehe,,pandai jer aku nih,,






arinna : petang nih aku ingt nak pg shooping,,huhuhu,,sape nak join,,jummm,,




2 ulasan:

Neeza Shahril

kat sana banyak tempat shopping ye? teringin nak gi sabah. hopefully sampai gak one day...

♥~ir@~♥

kak neeza -> banyak,,meh ler datang,,

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP