Layan Jiwang

Sbnrnya tak minat sgt lagu nih,,tp bla dengar NUBHAN AF6 nyanyi msa konsert 2 aritu,,tersentuh plak ngan lirik lagu tuh,,tba² knangan mengusik jiwa,,ahakzz
Telah jauh terpisah, diriku dan dirimu
Dalam ruang dan waktu
Sendiriku jalani sepiku tanpa dirimu
Resahku tanpa hadirmu
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya


Kenapa ler lelaki sll jadikan alasan duk berjauhan tuk berlaku curang,,kenapa perempuan leh setia wlaupun berjauhan nape lelaki tk boleh,,bla dah cureng,,mcm² ler alasan,,huh,,
Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah
Darimu,Dan hadirnya menyentuh hatiku
Untuk cintainya
Hatiku pun inginkannya
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu

Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku


Lelaki nih mmg mudah tergoda,,kta sayang dia cam nak giler,,tp dlm diam dia dah menduakan kita,,sktnya hati,,,

Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya

(terhanyut jiwa ini,terjatuh dihatinya)


Bla ingt blik kata² dia dlu,,cam nih ler lbh kurang,,”maafkan sya,,sya lbh sygkan dia,,dia ada ktka sya memerlukan,,” sngnya kan,,dia tk pkr camana perasaan kta wktu tuh,,
arinna: tba² tringat knangan lalu,,knangan mengusik jwa,,,huhuhu,,smoga dia berbahagia,,,

2 ulasan:

Neeza Shahril

senang bagi alasan daripada mengaku salah sendiri kan... tu lah namanya lelaki yang curang, tak setia, ego dan tak termasuk dalam golongan lelaki baik. Akak pernah kena dulu. Tapi sebelum dia meneruskan perbuatan senget yang dia ingat kita tak tahu, akak dah bagi flying kick kat dia supaya dia tak dekat akak lagi... padan mukaaa..

arinna@ira

kak neeza -> betul tuh,,lelaki mmg sukar mengaku salah,,ego tinggi sgt,,kak neeza berani,,,padan muka dia,,hehe

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP