Aku Sangat Bosan


Petang ini aku sangat bosan. Tak tau nak buat apa. kerja pun tak banyak hari nih.Bila kerja dah tak banyak,,rasa bosan akan menguasai diri. Aku berjalan,,ke sana,,ke mari,,turun bawah,,alih alih depan pc juga yang ku tuju.

Bila dah bosan..perasaan aku mula ler jadi emo. Macam² ada dalam fikiran aku. Fikiran aku automatik akan mengimbau kisah setahun yang lalu,,kenangan yang aku ingin lupakan,,tak boleh.Kenangan yang menyeksa perasaan aku hingga sekarang. sungguh menyakitkan. Aku jadi sayu dan tanpa sedar air mata menitis.

Arghhh!!!...aku benci dengan perasaan ini,,mengapa perasaan ini sering hadir dalam diri aku.Ingin ku bunuh saja perasaan ini,,aku benci kamu,,,sungguh,,aku benci,,.


arinna : sungguh,,aku benci bila bosan,,tapi rasa bosan sering saja hadir,,arghhhhhhh!!!


Photobucket


16 ulasan:

rahimin idris

laaa, kenapa bosan? buat je la apap-apa. kuih raya ke, jahit labuci ke, tengok semut ke...

~Cinta Milo Ais~

bosan ke? meh kita gi berpoya2 ahahahaha

sultan

eh... sabo2...

jgn igt sgt benda2 lame tu... :)

182

terbang bebas seperti rama-rama..

13may

bila bosan...saya suka tido :D

suparjo

Bila bosan,
saya makan,

bila makan,
saya gumuk,

bila gumuk,
saya tension,

bila tension,
saya err, aaaa, cHreT!

yaaaa, bila tension saya cHreT!

It's all about cHreT.
ChrEt for life, kak.

♥ira♥

rahimin -> hehehe,,awl sgt nak wat kuih raye,,jahit labuci aku tk reti,,tgk semut??,,ermm,,apasal aku tk terpikir eh,,hehehe


cinta milo ais -> dah lama akak tk berpoya poya,,tuh yg jadi bosan kut,,ekekeke


sultan -> mmg tk nak ingat,,tp dia dtg sendiri,,

182 -> bestkan kalau dapat jadi rama-rama,,tk perlu rasa bosan,,

13May -> kalau kat umah mmg aku tido dah,,,;p


suparjo -> adik aku sorang nih,,tk habis ngan chret dia,,

Neeza Shahril

bila takde kawan/teman kita bosan..
apa kata ira cari teman?
ramai teman kat blogspot ni ;)
buat kawan aje.. utk share cerita.. hilang sikit nak ingat benda2 lepas..

man_helang

salam...klau bosan mkn belacan...kalau sedih makan dadih..huargh...

♥ira♥

kak neeza -> ira nih jenis yg tak pandai nak cerita hal peribadi kt org


man-helang -> ekekeke,,,mmg sllu makan belacan

Rashid

Biasanya bila kita sendirian dan sepi, kita akan rasa bosan. macamana ya nak jadikan kesepian itu indah?

kadang-kadang kenangan lama datang sama ada kenangan indah mahupun luka. Kalau kenangan indah kita akan senyum sendirian..dan begitulah sebaliknya, kenangan duka membuatkan airmata mengalir.

Ira, jgn terlalu melayan rasa & kenangan yg sedih-sedih tu. carilah sesuatu utk ira kembali bersemangat. Kembali ceria.

♥ira♥

rashid -> makasih cikgu atas nasihatnya,,ira akan cuba

denanz

rajin2 bukak blog. banyak blog kengkawan yg boleh buat ira ketawa dan lupakan sementara kesedihan itew.

♥ira♥

lau time bosan tuh,,nak bukak blog pun malas,,hehehe

Anonymous

cuba bunuh diri.amik pisau dan kelar leher tu.kelar pelan2,

Anonymous

penyakit bosan org bujang ubatnya kawenkan aje

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP