Kurang Sehat

Sejak dua tiga hari nih,,sakit kepala aku datang lagi,,
dah lama sakit kepala aku ni tak datang,,
untuk meredakan kesakitan terpaksa ler aku telan 2 biji panadol

pagi ini pula tahap kesihatan aku makin menurun
mata aku pedih,,kepala rasa berdenyut-denyut,,badan rasa panas
ada kah ini tanda² aku akan di serang DEMAM¿¿
batuk pun belum baik lagi ni,,nak demam lagi,,,ooooooo TIDAKKKK!!!

Dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni,,
pagi sampai tengah hari panas giler
Bila petang jer bertukar mendung,, di susuli dengan hujan dan ribut petir

Malam tadi aku memang dah rasa lain macam dah
badan aku rasa sejuk semacam,,
sebab petang semalam masa balik keje,,aku terkena hujan,,
basah gak la baju aku walaupun tak lencun,,
walaupun memakai payung,,tapi tak terlawan dengan hujan lebat dan angin kencang

petang ni kalau hujan lebat lagi,,
mesti kena hujan lagii,,huhuhu


arinna : bersedia atau tidak,,,bolos redah aje hujan itu,,,


PhotobucketPhotobucket

15 ulasan:

Anonymous

X sehat?

Nak kene cHreT la tu, musti baek pnye.

ha ha.

ijan

mintak mc lame2 skit dr doktor. bole peram diri lame2 kat umah... :P

182

bahaya ni, aku suspek ko kena demam malaria tapioka hihi..

biskutrajin

yeah bolos saja hjn itu..hehe

♥~ir@~♥

suparjo -> asyik nak chret jer budak sorang nih,,hehehe


sultan -> best gak cadangan tuh,,tp tk suka ler duk umah lama²


182 -> penyakit apa lak tuh,,ada jer la ko nih,,hehehe


biskutrajin -> hahaha,,yeehh,,bolos jer la

~Cinta Cukulet~

alahai ciannyer dia..meh saya jampi2 sket karang elok la tuh hehe...

♥~ir@~♥

cintamiloais ->sejak bila ko jadi bomoh ni adikku,,hehehe

Neeza Shahril

jaga diri ira.. makan ubat, minum air suam banyak2... semoga cepat sembuh..

Ki Kiey

besh sakit,buleh reha2:]

Rahimin Idris

demam ke? ha, tu la..dari kecik sampai besar, sukaaa sangat mandi hujan. malu la sikit orang tengok! hahaha

♥~ir@~♥

kak neeza -> makasih kak ,,


kikiey -> dia suka lak sakit,,hehehe,,tk suka ler,,


rahimin -> ekekeke,,,termandi hujan ler,,bukan suka² nak mandi

S.YanaZ

Cute ekk blog nih...
Pink 'karer'.

kaklong

x sihat ek akak..biasela skrg musim ujan, rajin2 mkn vitamin c k..:)

Adry

huhu... sian... jumpa dokktor... jangan lupa makan ubat.. take care...

13may

jaga diri bebaik :)

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP