Tidak Puas Hati

Sedih dan tak puas hati,,,itu la yg aku rasa skang nih,,,uwaaaaaaa,,,ada org cakap aku nih kenegerian,,

Kenegerian ker kalau aku nak paparkan kat blog aku nih makanan kegemaran aku,,bukan ker makanan Sabah tuh bermakna makanan orang malaysia gak,,apasal pula dia tak puas hati,,,

Pening kepala otak aku memikirkannya sehingga membuatkan jiwa raga ku tak keruan,,aku tak suka bila orang cakap aku cam tuh,,

Kepada orang yg berkenaan,,sori ler kalau ko rasa tak puas hati dengan entry aku tuh yerrr,,entry aku tuh tak ada sangkut paut dengan mereka yang masih hidup mau pun yang telah meninggal,,,saje jer aku nak kongsi ngan kawan² aku kat blog nih makanan orang Sabah,,


arinna : aku nak cari ketenangan untuk kepala otak dan jiwa raga aku yg tak keruan nih,,stop berblogging tuk sementara waktu


Photobucket

12 ulasan:

sultan

aik... x nmpk pun kat mane kenegeriannye...

la... nk stop jap ke...

jgn lame2 dah yek... :)

Dayu

alah dia jeles kot sebab dia tak bleh buat entry berunsur kenegerian mcm u..

biar je la, jgn dilayan sgt..yg penting kita hepi kan..buat pe nak fikir org..

182

aku suka makanan johor adakah aku kenegerian?
i don't think so..kan..kan

rahimin idris

laa, ko memang orang sabah, takpe la nak cerita hal sabah pun. tu pun kenegerian ke? aku orang pahang. suka hati la nak cerita pasal pahang.
laa, yang ko pening-pening nak pikir cakap orang tu buat apa? aku suka je cerita ko ni...

Neeza Shahril

aik! cerita pasal makanan kegemaran pun kenegerian ke? cam tu tak le akak nak cakap akak suka masakan malaysia.. nanti orang kata akak ni kenegaraan pulak.. maklumlah akak dok kat saudi.. kena hipokrit dan kata akak sukaaaaaa sangat makanan arab ke??

melatah tu budak tu Ira.. sabar ye.. takde mana kenegeriannya..

wilda

saya org perak, tp sy suka mknn johor. kenegerian x? x kan? kalo org perak suka mknn perak pun saya x nampak kat mana kenegeriannya. jgn risau k..biarlah org tu..mungkin die xde mknn kegemaran, cemburu sbb org lain ade mknn kegemaran. hehehe. (atau org itu memang dh xde keje nk wat)

at least akak dah perkenalkan kami org2 negeri lain ttg mknn di Sabah.jgn sedey2 taw!

Kak Zue

Ira..jgn pedulilah kalau org tu nak kata apapun. Blog Ira..so hak ira la nak letak apapun. Mungkin bukan pasal makanan yg dia tak puas hati kata Ira kenegerian. Mungkin dia tak puas hati pasal lain. Biarlah dia. Hak kitalah nak kenegerian ke apa ke? Jangan berhenti berblogging okey.

KM

Setiap org ada pendpt sendiri. 1000 manusia akan dtg dgn 1000 pendpt. Rasanya kalau anda nak menilai 1 per 1 pendpt org nescaya anda akan pening hehehehe...

shahril aley

ala buat bodoh je dgn dorg ni
yg pasti ko hepi
bagi aku tiada masalah la ttg makanan tu
tunjuk makanan x semestinya kenegerian
aku lagi suke

wei rugi nye aku pi KK tak cube
ade jual ke kat bandar KK tu
huhuhu....

biskutrajin

loh..pulak dah..sy x nmpak cm 2 pon...ape la dorg ni...kn bgus share benda2 menarik kt negeri msg2..pelik btol org zmn skrg ni...haihh...sabo la ye arinna

ira

terima kasih la pada semua yg beri komen,,hehehe,,sya hargai komen² anda itu,,betul gak kan,,buat apa sya nak pening kan kepala hanya kerana sorang yg tak suka entry sya tuh sedangkan ramai lagi kawan yg suka dan memberi sokongan,,sya akan terus berbloging,,makasih semua

~Cinta Milo Ais~

lor..ade gak org camtu.pedulikan lah.yg penting kita happy and perut kenyang..burpp... Alhamdulillah hehe

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP