Tag Lagi

Aku telah di tag oleh kak Neeza telah. Maaf kak neeza sebab lambat jawab tag akak.


1) Nama timangan - Alasan istilah yang digunakan.

1. Ira - digunakan oleh keluarga di rumah, kawan² dan sedara mara
2. Rin - digunakan oleh kawan² cyber yang mengenali ku sebagai arinna

2) Anda seorang yang -

Periang, suka ketawa, suka senyum dengan sesiapa saja, mudah mesra dengan orang yang baru dikenali, manja tapi kadang² sensitif.
3) Insan teristimewa. Apa yg membuat dia terlalu istimewa?

Arwah Ayah, Emak, Abang, Akak dan Adik adalah insan yang teristimewa dalam hidup Ira.Mereka yang sentiasa bersama Ira dalam susah dan senang.

4) Makanan

Semua suka asalkan sedap,,Ira nih tak memilih sangat pasal makanan.

5) Favourite colour (s)

Mesti ler Pink.
6) Favourite song (s)

Melodi yang sedap didengar dan lirik yg menyentuh perasaan macam lagu Ziana Zain Puncak Kasih,,minat giler lagu itu.

7) Benda yg membuat anda stress.-

Rumah bersepah (macam kak neeza gak..)
Bila kerja kat opis berlambak,,memang stress giler

8) 3 benda dalam wallet

Duit,,,mesti ler ada kan,,
Kad pengenalan,,tuh penting
Lesen memandu,,tak ada kang kena saman lak,,

9) Kali terakhir menangis beriya-iya.

3 hari lepas..huhuhu,,,

10) Tag rakan anda.

Tak nak tag sesiapa,,,boleh kan kak neeza..;)


arinna : akhirnya dapat gak bayar hutang ngan kak neeza,,hehehe

Photobucket

4 ulasan:

Si Kachak Suparjo

Puasa2 ni jgn main cHreT tau kak.

man_helang

aku berazam nak gak langsaikan utang aku kat ko sebelum aku pergi meninggalkan donia...ceh...eh...aku serius lah...

S.YanaZ

Besar gak ruangan gosip kat sebelahhh ni,kan...

ha.ha.

Neeza Shahril

tak payah pun takpe ira.. hehehe..
akak pun dah malas sebenarnya buat tag ni hehee..

Blogger template 'Pinki' by Ourblogtemplates.com 2008

Jump to TOP